first time on us

ביקשתם לקבל שוב הצעת מימון אחרי שהקודמת שקיבלתם פגה תוקף? ייתכן וזה יהיה יקר יותר

הרבה לקוחות שפנו אלינו בבקשת הלוואה ובסוף לא נטלו אותה ביקשו בסופו של דבר לאחר זמן מה כן לקבל אשראי. ההצעה המחודשת שנשלחה להם היתה יקרה יותר. מטבע הדברים הלקוחות שואלים למה ואנחנו שמחים להסביר.


כאשר עסק פונה אלינו בבקשת מימון אנחנו כחברת בנקאות מימון פרטית מתייחסים אליו כמו לקוח פרימיום. הלקוח עובר חיתום על ידי מקצוענים בהליך המהיר בישראל ומקבל הלוואה שמותאמות בול לצרכים שלו בד״כ תוך פחות מ-24 שעות. מאותו רגע סכום המימון שמור ללקוח למשך שבוע, שזה גם תוקף הצעת ההלוואה.


הדברים הללו עולים כסף. גם תשומות העבודה של העובדים שלנו וגם הכסף ש״נשמר״ למשך שבוע, הרי יכלנו להלוות אותו ללקוח אחר. אפשר להסתכל על זה גם מהצד השני, הערך שהלקוח קיבל. הלקוח בעצם מקבל בחינם ״אופציה״ לקבלת אשראי שהוא יכול להסתמך עליה. זה שווה כסף.


הלקוח כמובן לא מחויב לקחת את ההלוואה. הוא יכול להחליט שהוא בכלל מוותר על האשראי או לחפש עסקה משתלמת יותר במקום אחר. אנחנו סופגים את העלות הזו, פעם ראשונה עלינו.


כאשר אותו לקוח מבקש לקבל שוב הצעה למתן אשראי אנחנו חייבים לגלם בהצעת המימון החדשה שלנו את העלות השקועה שלנו. אם לא נעשה את זה העלות הזו בהגדרה תתגלגל על לקוחות אחרים ואנחנו ניהיה פחות יעילים כחברת אשראי.


תחשבו על זה רגע מהצד שלכם. נניח שלקוח מסוים היה מתקשר אליכם כל חודש ומתענין לקנות אבל אף פעם לא קונה. מתישהו הייתם מפסיקים לענות לו נכון? אותו הדבר בתמחור אשראי ובבחירת לקוחות. לנו נוח לעבוד עם מקצוענים שמבינים את הצעת הערך שלנו אליהם. לא תמיד ההחלטה הנכונה היא לקחת את האשראי מאיתנו. יש נקודות זמן שצריך אותנו ויש נקודות זמן שצריך את הבנק. אבל, עסק טוב צריך לדעת בעת קבלת הצעת המימון הראשונה את התשובה. ההצעה השנייה, באותה תקופת זמן, תיהיה יקרה יותר.


דברו איתנו

אנחנו עוסקים במתן מימון יעיל לעסקים

״